اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

ضدعفونی 22 هزار مدرسه و منطقه توسط دانش‌آموزان بسیجی

جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور از ضدعفونی کردن 22 هزار مدرسه و منطقه توسط دانش‌آموزان بسیجی خبر داد.

ضدعفونی 22 هزار مدرسه و منطقه توسط دانش‌آموزان بسیجی

مجتبی باستان جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی در ایام تعطیلات مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا چند برنامه دارد که یکی از آنها جشنواره «تعطیلات بانشاط، هدفمند و بامهارت» است که تاکنون آثار بسیار خوبی به دست ما رسیده است.

وی با اشاره به اقدام دیگر که ایجاد کانون همیاران بهداشت و سلامت در حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی است، گفت: تاکنون 2 هزار گروه همیار بهداشت و سلامت در سراسر کشور ایجاد شده است که در این مدت یکی از اقدامات آنها ضدعفونی مدارس و اماکن عمومی است.

باستان ادامه داد: دانش‌آموزان بسیجی 22 هزار مدرسه و منطقه شامل 10 هزار مدرسه و 12 هزار منطقه را ضدعفونی کردند که این اقدامات با هماهنگی مدیران مدارس و مدیران شهری انجام شده است.

وی به طرح آگاه سازی جامعه درباره پیشگیری از بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: در این طرح دانش‌آموزان نکات سلامتی و ایمنی را به دیگران، خانواده و اطرافیان آموزش می‌دهند همچنین در فضای مجازی، پوسترها و نکات ایمنی را بارگذاری می‌کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول